Sayfalar

21 Ocak 2013 Pazartesi

BUGÜN MUTLUYUM ÇÜNKÜ:)

Bugün  sıradan bir güne merhaba demiştim ya da ben öyle biliyordum. Sabah rutin kalkışımızı yapıp(dikiş kursum olduğu günler) arabaya bindik ben kursa ,Mert babaanneye,sezo işe şeklinde ayrıldık.ama birileri bugün için bazı planlar yapıyormuş akşama eve girdiğimde gördüm ve çok şaşırdım,  ağzım kulaklarımda "aayy ne güzel,ayy bunu da mı düşündün" diyerek kekeleyerek geçti.
Sezo bugün Mert  ananesine gitmesi gerekirken "annemlere götürelim benim çok işim var sizi gelirken alamayacağım ,sen metrobüsle gelirsin akşam annemde buluşuruz" deyip planını devreye soktu.Benim için sorun yoktu hatta öğleden sonra kurs öğretmenimiz hastalığı nedeniyle kursun olmayışını  fırsat bilip Bakırköy turu yaptık annemle.Ben annemle gezerken "ohh hesapsız saatler,sıcak ve aydınlık bir gün diye allaha şükrederken daha çok sevinecekmişim haberim yokmuş.
Neyse annemle gezmemiz bitince o evine bende kayınvalideme doğru yol aldım hatta hiççç acele etmedin günün bana armağanı gibi olan güzel güneşli günün tadını çıkarıcasına kah vitrinlere baktım kah içeri daldım.
Kayınvalideme gittiğimde Mert hala uyuyordu ,onu kaldırıp Sezo yu bekledik yemeğimizi yiyip çıktık.Sezo"tatlı bişeyler yemek için bir yere götüreceğim ama çok yorgunu başka zamana "deyince"sorun olmaz gitmesek de olur dedim ve hiç de dert etmedim açıkçası.Eve gitmek benimde işime geliyordu çok işim vardı çünkü.
Sezo bizi arabadan indirip siz gidin ben park edip geleyim diyerek bizi önden gönderdi ,kapıya gelip açtığımda Mert "anne bakkkkkk "dedi .İçerde  yerde yanan mumlar(pilli mumlar),asılı balonlar,küçük küçük kağıtlara sarılmış küçük hediyeler,her tarafa serpiştirilmiş notlar,küçük kırmızı çikolatalar,pasta ve istediğim parfüm seti hediye olarak hola serpiştirtilmişti.Hiç beklemediğim için neye bakacağıma şaşırdım .Öyle güzeldi ki öyle mutlu oldum ki ,düşünülmüş olmanın mutluluğu bunun için yapılan planlar ve benim için bunları yapmak adına erkenden işten çıkma (ki Sezo iş konusunda katılığını anlatamam ama baya zor diyeyim siz anlayın)sı beni mest etti hala ağzım kulaklarımda:)

doğum günümü unutmayan Google  de teşekkürü bir borç bilirim:)




                      aynı pozları veriyoruz hep ama bilerek ve isteyerek:)

Ayrıca bugün face de kutlayan arkadaşlarıma çok çok teşekkür ederim çok mutlu ettiniz beni.:)

Dileğim ise;huzurlu ,sağlıklı ,yeni bebekli :) bir hayat benim için.dünya içinde savaşın olmadığı ,kıtlık kelimesinin unutulduğu ,kimsenin kimseyi ezmediği bir dünya diliyorum ve üflüyorummmmmmmmmmm:)




67 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun tatlım,tüm dileklerinin fazlası ile gerçekleştiği bir yaş olsun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ÇOK SAĞOLasın:)

      Sil
  2. Doğum günün kutlu olsun canım benim. Eşin ne güzel bir sürpriz hazırlamış, maşallah ikinize de, dileklerinin hepsi gerçekleşsin inşallah mutlu yıllar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fadişim çok teşekkür ederim:)çok çok sağol arkadaşım evet gerçekten süpriz oldu:)
      sevgiler

      Sil
  3. Allah mutluluğunuzu hiç bozmasın.nice mutlu sağlıklı yaşlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alanay çok çok teşekkür ederim sağolasın:)

      Sil
  4. Sağlıkla sıhhatle uzun ömür diliyorum..Herşeyden önemlisi düşünülmek! eşine helal olsun demeden geçemeyeseğim :) Çocuğunuzla mutluluğunuz daim olsunen kötü gününüz böyle olsun !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol o da buradaki yazılardan bahsedince baya bi şişti hani:))çok teşekkür ederim güzel sözlerin için.
      sevgiler

      Sil
  5. Doğum günün kutlu olsun Birgül'cüm.

    Yeni yaşında sevgi sağlık ve mutluluk dolu günler diliyorum.

    Her şey gönlünce olsun.

    Eşinin sürprizi çok hoş olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok hoş ne demek ağzım kulaklarımın yanından uzun süre ayrılmadıÇ:)
      sağolasın hobim vaktim sağolasın:)

      Sil
  6. ne güzel.. bayılırım süprizlere....
    tekrar mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende severdim ama hiç beklemezdim:)böylesi daha güzel oluyor sanırım darısı başına:)

      Sil
  7. doğum günün kutlu olsun canım...
    nice mutlu senelere...

    YanıtlaSil
  8. Canımmmmm hemen burdan çıkıp eşimle kavga edicem çünküü hiç bana böyle süprizler yapmadı :))
    okurken heycan bastı benii ne kadar ince ve güzel düşünmüş ama kapmış senin gibi güzel bir kızı yapması lazım tabi dedim:)) ne güzel bir ailesiniz ya maşalhh canımmm sende çok güzelsin ayrıca masum masum bakmışsın mumlara allah ayırmasın canım eşinden oglundan
    bu arada sen geçen sene ne yapmıştın bişeyleri karıştırmıştın dimi dogum günündemiydi orasısnı hatırlayamadım ama çok komikti:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yaaaa geçen doğum gününde eşarp alan o değilmiydi ne kadar cabuk unuttun ben bile hatırlıyom ya:)
      ayyy nasıl hatırladın maşallah:)evet aynen öyle oldu:))
      öperim mavim

      Sil
  9. maşallah canım ya, 41 kere maşallah.. enişteye hürmetler, selamlar.. kendisinden her sene bu aksiyonu beklediğimiz gibi yanına çırak diye göndereceklerimizi de ehlileştirsin mümkünse:)

    Sen,n de canımın içi yen, yaşın başladığı gibi sürsün inşallah.. öperim çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)müminem yok daha neler ya ay da yılda bir kere olmuş hakkını yemeyin ilker beyimizin:)
      sağolasın canım benim sevgiler güzel memlektinden:)

      Sil
  10. Bigom ne güzel bir süpriz yaşamışsın. İnşallah yeni yaşın şans getirir canım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın dertdaşım ilknurum:)öperim canım.mum üflerken dileğim ikimizin olsun mu?:))

      Sil
  11. tebrik ederim canım
    yeni yaşın şu fotodaki gibi güzel günlerle dolu geçsin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol çok çok teşekkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  12. :)))) ne kadar hoş.niceeee güzel senelere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın çok teşekkür ederim:)

      Sil
  13. Nice mutlu senelere, oğlun ve tüm sevdiklerinle birlikte.

    YanıtlaSil
  14. Helal enişteye. ben böyle bir süprizi ancak rüyamda görürüm.
    Kıymetini bil Sezo nun.
    Mutlu seneler Bigom. Yen yaşın kutlu mutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha yaaaaa öyle deme mucizem yapar yapar inşallah .
      sağolasın nilhanım sağolasın canım benim.

      Sil
  15. Eşini tebrik ediyorum hakikaten organizasyon süper yüzünü görmek isterdim:) Nice yıllara mutluluğunuz daim olsun. Güzel aileee maşallahh maşallah valla pek hoşsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))keşke kamerayı da yerleştireydi tam olurdu:)sağolasın ebrucum çok teşekkür ederim:)

      Sil
  16. sevdiklerinle birlikte sağlık, mutluluk ve huzur içinde geçireceğin nice güzel yılların olsun
    tabi bir de yeni bebekli :)))
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim çok sağol.inşallah hayırlısıyla:)

      Sil
  17. kimin hemşehrisi ama yaaaaa...Eşini kutluyorum valla...aferim ona...ve yeni yaşını da bir daha kutluyorum gelinciğim....öperim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaaa bi yürü gittt:)ay da yılda bir kere yapmış:))bende seni öperim dilekcim,gelincim:)

      Sil
  18. mutlu yillar sevgiyle...

    YanıtlaSil
  19. Ayyyyy ne mutlu sanaaaa, okurken benimde agzim kulaklarimdaydi, boyle kocalar kaldimi diye:)) Nice mutlu yillara, hayat hep istediklerini sunsun, her gunun boyle agzin kulaklarinda gecsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))))))) çok teşekkür ederim çok sağol.valla olay gerçekleişirken ben bile şaşrıdım ne diyeyim:))çok teşekkür ederim daha güzel süprizler senin olsun:)

      Sil
  20. canım canımmmm mutlumutlu hepp çokk mutlu yılların olsun inşşş... ne güzel süprizler hazırlamış eşin hediyeden çok düşünülmüş olmak süprizler hazırlamış olması harikaaa ...mutluluğunuz daim olsunn canım
    sevgilerimle komacan öptümmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mukom çok teşekkür ederim çok sağol güzel yorumun için .öperim:)

      Sil
  21. Yeni katıldım bloğunuza.geçmiş ama kutlu olsun yeni yaşınız.Allah mutluluğunuzu daim etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler hoşgeldiniz ayrıca.
      görüşmek üzere:)

      Sil
  22. Nice sağlıklı, mutlu huzurlu seneleri sevdiklerinizle ömür boyu geçirmeniz dileğiyle, hep o günkü gibi güzel sürprizler getirsin hayat.:) doğum gününüz kutlu olsun. Bu arada çook tatlısınız maşallah size:)! Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok teşekkür ederim.çok mutlu oldum yorumunuza teşekkür ederim:9
      sevgiler

      Sil
  23. canım nive yaşlara inşallah. doğum günün kutlu olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol senem çok teşekkür ederim:)

      Sil
  24. Facede kutladım birde burada kutlayayım doğum günün kutlu olsun bu arada eklemeden duramıyacağım sen ne kadar güzelsin öyle biraz daha bakarsam nazar edicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şerifecim çok teşekkür ederim canım.yok canım o kadar da değil şerifecim:)sağolasın arkadaşım.

      Sil
  25. BİR OYUNA DAVETLİSİNİZ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah dahil olacağım bu oyuna teşekkür ederim:)

      Sil
  26. Biraz gec olmakla birlikte Yeni yasinizi kutluyor hayatiniz herzaman guzel mutlu surprizlerle dolu olsun diyorum..sevgiyle;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşeküür ederim yorumunuz için.çok sağolun:),
      sevgiler

      Sil
  27. Tekrar musmutlu yıllar dilerim Bigom. Bu arada Sezoyu tebrik etmeden geçemeyeceğim. Maşallah:))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. manolyam sağolasın arkadaşım.
      :))sağol:))

      Sil
  28. sezo kılığındaki bigo,doğum günün kutlu olsun güzel kadın.bu sene birde bebeğin olsun oğluşuna kardeş gelsin.hadi okudum üfledim gidiyom:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))sebastiyandı o serpil:)
      hayırlısıysa olur inşallah :)
      sağol beya:)

      Sil
  29. yeni yaşın kutlu olsun, mutluluklar getirsin.
    romantik enişteyei de tebrik ediyorum yani:)
    sevdiklerinle mutlu bir ömür diliyorum,
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şükran ismini yeni öğrendim:)
      çok teşekküür ederim çok sağol ve bu kadar ara verme:)
      sevgiler

      Sil
  30. Sürprizler ne hoş jestler... geçte olsa doğum gününüzü kutlayayım:) (bunuda benim sürprizim sayın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağol:))

      Sil
  31. Birgülcüüüm kusura bakma ben geç kaldım kutlamak için. İş yerinde face girilmiyor, ercanda anneannesindeydi. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM dilediğin duaların gerçekleşir inşallah. Ayrıca o kadar güzel anlatmışşın ki seni gözümde canlandırdım mutlu olduğuna çok sevindim. Eşin çok güzel incelik yapmış tebriklerimi iletirsin seni çok öpüyorum canım sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  32. çok güzel bir aile resmi.Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah.aynı niyetlerdeyiz.bizde bu yıl bir bebiş katılsın istiyoruz hayatımıza.hakkımızda hayırlısı olsun.sevgiler

    YanıtlaSil
  33. gecikmeli de olsa sana sağlıklı,huzurlu ve hayırlı bir ömür dilerim,günün çok güzel geçmiş senin adına ben de çok mutlu oldum

    YanıtlaSil
  34. Tatlım atlamışım baştan özürlerimi kabul etmeni diliyorum :( sana ailen ve tüm sevdiklerinle beraber geçireceğin birbirinden güze günler dilerim. Bu arada accaaaayiiiip kıskandım o jestleri haberin olsun :) diğer yandan da senin adına çok mutlu olddum. İyi ki doğmuş ve bu dünyaya çok güzel bir renk katmışsın tatlım.

    YanıtlaSil
  35. biraz geç oldu sezobigo'cim ama öncelikle yeni yaşın kutlu olsun.
    ne güzel bir sürprizmiş olmuş, mutlu olman normal:))
    mutluluğunuz ve birlikteliğiniz daim olsun, çok güzel görünüyorsunuz.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  36. Yeni görenlerdenim bende :)
    Nice mutlu yıllara arkdşım
    Google'nın böyle bir etkinlik güzellik yaptığını bilmiyodum bak bunuda öğrenmiş oldum..
    Eşinle çocuğunla sevdiklerinle daha nice hayırlı sağlıklı uzun yıllar diliyorum..

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)